Publicacións (242) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a Ver datos de investigación referenciados.

no ano 2024 Eliminar o filtro
filter_list Desde o ano 2024 Ata o ano 2024

2024

  1. 50 Anos de Pedagoxía na USC: Lembranzas e Reflexións desde a Teoría, a Historia e a Socio-política na Educación Superior

    Innovación educativa, Núm. 34, pp. 45-47

  2. 6. La influencia de los medios de comunicación en el desarrollo del pensamiento crítico y los valores sociales, cívicos y democráticos en el alumnado de Educación Primaria desde la enseñanza de las Ciencias Sociales

    Experiencias de aprendizaje desde la Didáctica de las Ciencias Sociales para la formación de una ciudadanía democrática, crítica y global (Octaedro), pp. 57-62

  3. A Educación Secundaria en Galicia: mudanzas e desafíos na sociedade líquida

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 177-189

  4. A Formación Profesional galega: especifidades dun ensino aplicado

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 191-206

  5. A ditadura de Salazar nas salas de aula do 2.º Ciclo do Ensino Básico, em Portugal. Atitudes e narrativas dos professores

    Aprender historia en el siglo XXI. Competencias para la conciencia y el pensamiento histórico (Octaedro), pp. 737-748

  6. A ditadura de Salazar nas salas de aula do 2.º Ciclo do Ensino Básico, em Portugal: atitudes e narrativas dos professores

    Mirando al futuro: educación histórica y valores cívicos (Octaedro), pp. 212-223

  7. A educación dixital en Galicia: estado da cuestión e propostas de mellora

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 371-388

  8. A educación emocional e o seu sentido pedagóxico: pasado e devir en Galicia

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 451-464

  9. A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir

    Universidade de Santiago de Compostela

  10. A educación para o desenvolvemento e a súa praxe desde a ApS

    Aprendizaxe-servizo e educación para o desenvolvemento (Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 4-18

  11. A formación e o desenvolvemento profesional na sociedade posdixital

    Realidades e horizontes da educación en Galicia (Kalandraka), pp. 171-184

  12. A investigación en didáctica das ciencias experimentais e a súa transferencia á sociedade galega

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 465-478

  13. A mathematical stimulus program for an educational intervention with students at risk of social exclusion

    International Journal of Innovative Research and Scientific Studies, Vol. 7, Núm. 3, pp. 1062-1074

  14. A relación educativa e o seu impacto na motivación: principais desafíos

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 88

  15. A xestión educativa da diversidade cultural en Galicia: no camiño da interculturalidade

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 301-318

  16. AUDIO-PODCAST AS AN EDUCATIONAL TOOL FOR FUTURE ELEMENTARY TEACHERS

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  17. Abandono de actividad físico-deportiva entre sexos en alumnado de Educación Secundaria Obligatoria

    Actas 7º Congreso Mundial de Educación EDUCA 2024

  18. Abordaje integral del acoso sexual desde la pedagogía feminista

    Desafíos de género en la educación, cultura y sociedad: un análisis multidimensional (Dykinson), pp. 476-495

  19. Actividad físico-deportiva en la Educación Secundaria Obligatoria: diferencias entre sexos en el abandono de la práctica regular de actividad física

    Educa: revista internacional para la calidad educativa, Vol. 4, Núm. 2, pp. 329-342

  20. Activities for developing Epistemic knowledge and Critical Thinking through Scientific Inquiry in the school laboratory

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 21, Núm. 3, pp. 3201