Publicacións (227) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a Ver datos de investigación referenciados.

no ano 2020 Eliminar o filtro
filter_list Desde o ano 2020 Ata o ano 2020

2020

  1. Importancia de la filosofía de la educación en pedagogía

    Boletín Redipe, Vol. 9, Núm. 12, pp. 28-58

  2. "La transferencia de conocimiento en educación. Un desafío estratégico"

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 2, pp. 484-486

  3. #NÓSXOGAMOSNACASA: recursos lúdico-educativos para un confinamento en familia

    Revista galega de educación, Núm. 0, pp. 36-39

  4. 2007-2017: A decade of key competences in Spain

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 3, pp. 381-399

  5. A Systematic Review on E-learning Environments for Promoting Critical Thinking in Higher Education

    Handbook of Research in Educational Communications and Technology: Learning Design: Fifth Edition (Springer International Publishing), pp. 345-362

  6. A educación plurilingüe en Galicia: balance e propostas

    Revista galega de educación, Núm. 78, pp. 27-28

  7. A empregabilidade dos graduados en Pedagoxía: Un reto para a USC

    Revista galega de educación, Núm. 78, pp. 80-82

  8. A incidencia de reescrituras fílmicas na relación de nomeados e premiados dos principais galardóns internacionais a longametraxes animadas

    Boletín galego de literatura, Núm. 56, pp. 23-40

  9. A phraseotranslatological-based approach to literary translation

    Teaching and learning phraseology in the XXI century: Phraseologie lehren und lernen im 21. Jahrhundert (Verlag Peter Lang AG), pp. 53-74

  10. A viaxe do Mestre Mateo polo Camiño de Santiago : "De como o Santo dos Croques se fai peregrino", de Pepe Carballude

    Camiño e peregrinacións na LIX: (Compostela no horizonte) (Edicións Xerais de Galicia), pp. 249-259

  11. Academic honesty as a criterion for evaluating the work of university

    Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 26, Núm. 1

  12. Actitudes y uso de Internet y redes sociales en estudiantes universitarios/as de Galicia: implicaciones personales y sociales

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 28, pp. 145-160

  13. Actividades deportivas con soporte musical: ¿una nueva forma de aprender reanimación cardiopulmonar?

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 20, Núm. 78, pp. 243-255

  14. Adolescence in times of pandemic: Integrating consensus into a concept map

    Estudos de Psicologia (Natal), Vol. 25, Núm. 2, pp. 133-143

  15. Afectos creados: madrinas de socorro y de aparato en Galicia occidental en el tránsito de la Edad Moderna a la Contemporánea

    Emociones familiares en la Edad Moderna (Sílex), pp. 241-272

  16. Alcance de ‘teoría de la educación’ en la carrera de pedagogía

    Boletín Redipe, Vol. 9, Núm. 4, pp. 25-89

  17. Algunhas consideracións sobre as imaxes na obra de María Victoria Moreno e "Nosoutras"

    Educar en feminino. María Victoria Moreno e nosoutras: ensino e literatura : un camiño de ida e volta (Hércules de Ediciones), pp. 41-56

  18. Anthropometric and conditional profile in semiprofessional futsal players differences between sexes.: A case study

    RICYDE. Revista Internacional de Ciencias del Deporte, Vol. 16, Núm. 61, pp. 330-341

  19. Análise comparativa do diálogo intertextual entre literatura e cómic: Los que quedan (2019), de Josep Busquet e Alex Xöul

    Boletín galego de literatura, Núm. 57, pp. 45-69

  20. Análisis de las justificaciones del alumnado en el uso de protocolos sobre emergencias alimentarias

    1er Congreso Internacional sobre Educación Científica y Problemas Relevantes para la Ciudadanía. Libro de actas