Publicacións (128) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a Ver datos de investigación referenciados.

no ano 2009 Eliminar o filtro
filter_list Desde o ano 2009 Ata o ano 2009

2009

  1. A Guerra Civil española na narrativa infantil e xuvenil, por Mónica Domínguez Pérez

    Liquids: revista d'estudis literaris ibèrics, Núm. 3

  2. A convivencia intercultural na sociedade galega: o Plan Galego de Cidadanía, Convivencia e Integración 2008-2011 como vector estratéxico

    In-migración: educación, cultura e políticas para a inclusión social en Galicia (Unipro), pp. 205-238

  3. A educación para a cidadanía e os profesores, visión e desafío

    Edicións Xerais de Galicia

  4. A igualdade de oportunidades para mulleres e homes dentro da Iniciativa Comunitaria de Recursos Humanos EQUAL. Proxectos desenvolvidos na Comunidade Autónoma de Galicia

    Emprego e igualdade: propostas socioeducativas (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 133-156

  5. A investigación sobre la literatura infantil e xuvenil no marco ibérico: unha rede temática: Obxectivos retos e actividades

    Novas achegas ao estudo da cultura galega: enfoques literarios e socio-históricos (Universidade da Coruña), pp. 219-228

  6. A poesía infantil no século XXI en Galicia

    A poesía infantil no século XXI: (2000-2008) (Edicións Xerais de Galicia), pp. 77-108

  7. A poesía infantil no século XXI: (2000-2008)

    Edicións Xerais de Galicia

  8. A programación de aula no marco da LOE: unha ferramenta ao servizo das tarefas docentes

    Innovación educativa, Núm. 19, pp. 171-184

  9. A situación da poboación inmigrante en Galicia: autopercepción valorativa 2006-2008

    In-migración: educación, cultura e políticas para a inclusión social en Galicia (Unipro), pp. 13-39

  10. Aculturación e inmigración en Galicia

    In-migración: educación, cultura e políticas para a inclusión social en Galicia (Unipro), pp. 141-162

  11. Análise e xestión das plataformas virtuais no novo contexto do espazo europeo de educación superior

    Local, national and transnational identities in textbooks and educational media: 10th International conference on textbooks and educational media

  12. Análisis cuantitativo acerca del nivel de formación del profesorado de la Universidade da Coruña en aplicaciones y herramientas telemáticas para sistemas de e-learning

    Las TIC, puente entre culturas: Iberoamérica y Europa : EDUTEC 2008

  13. Aprendizaje cooperativo: práctica pedagógica para el desarrollo escolar y cultural

    Magis: Revista Internacional de Investigación en Educación, Vol. 1, Núm. 2, pp. 289-303

  14. Aproximación al desarrollo de competencias básicas desde la educación musical

    Las competencias básicas [Recurso electrónico]: reflexiones y experiencias (Universidad de Castilla-La Mancha), pp. 59

  15. As emocións do enfermo versus coidador cando existe un diagnóstico de Alzheimer: buscando a saúde emocional

    O Alzheimer e outras demencias en Galicia: unha visión interdisciplinaria (Toxosoutos), pp. 219-236

  16. As ideas de Darwin na sociedade galega 150 anos despois: está vivo o chamado "darwinismo" social?

    O darwinismo e Galicia (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico = Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 271-288

  17. Atención temprana en niños con epilepsia: fundamentación y diseño de programas

    [Santiago de Compostela] : [Facultade de Ciencias da Educación, Departamento de Didáctica e Organización Escolar], [2009]

  18. Competencias socio-emocionales y educación: implicaciones para la inserción laboral de mujeres desempleadas

    Enseñanza & Teaching: Revista interuniversitaria de didáctica, Núm. 27, pp. 23-39

  19. Comunidad educativa y convivencia: tejiendo vínculos a través del cine

    La escuela hoy: la teoría de la educación en el proceso colectivo de construcción del conocimiento : addendas a las ponencias presentadas al XXVIII Seminario Interuniversitario de Teoría de la Educación

  20. Contribucións das tic ao traballo con alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

    Revista galega de educación, Núm. 43, pp. 90-94