Capítulos de libro (46) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a Ver datos de investigación referenciados.

no ano 2008 Eliminar o filtro
filter_list Tipo (agr.) Capítulos de libro Desde o ano 2008 Ata o ano 2008

2008

  1. A cultura de colaboración entre o museo, a escola e a universidade

    Actividades e recursos educativos dos Museos de Galicia (Consellería de Cultura e Deporte), pp. 45-56

  2. A guerra civil na narrativa infantil e xuvenil galega: unha temática incompleta

    A Guerra Civil española na narrativa infantil e xuvenil (Edicións Xerais), pp. 69-104

  3. A inmigración e o coidado da convivencia. Un programa educativo con familias

    Convivencia e igualdade: dimensións e retos educativos (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico = Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 191-204

  4. A inmigración galega e a escola en Galicia: texto e contexto dun proceso

    Integración lingüística e inmigración (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 11-29

  5. A vueltas con la difusión de impresos en la Edad Moderna

    Modernitas: estudios en homenaje al Profesor Baudilio Barreiro Mallón (Servizo de Publicacións), pp. 31-52

  6. Análise de datos na Investigación Socioeducativa

    Guías docentes de Ciencias da Educación 2006-2007 ([Santiago de Compostela], Universidade de Santiago de Compostela, Facultade de Ciencias da Educación, [2008]), pp. 40-71

  7. Como avaliar unha memoria de prácticas?: un exemplo de rúbrica no ámbito das novas tecnoloxías

    Prácticas educativas innovadoras na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 107-124

  8. Concerterio: concertos didácticos para centros escolares

    A innovación educativa na Universidade de Santiago de Compostela: mellora da calidade docente (2004-2007) (Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 311-330

  9. Convivencia a contratempo

    Convivencia e igualdade: dimensións e retos educativos (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico = Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 119-131

  10. Desarrollo cívico y educación ciudadana en las sociedades abiertas y pluralistas

    Educación en valores, sociedad civil y desarrollo cívico (Netbiblo), pp. 114-139

  11. Deseño en formación ocupacional e inserción laboral: guía docente

    Unha Educación social en perspectiva europea, II: o proxecto piloto para a implantación do sistema de créditos europeos (ECTS) no segundo curso de educación social (Tórculo), pp. 81-99

  12. Dinámicas de simulación como estratexia formativa na titulación de Educación social: Convocatoria de programas de dinamización sociocultural

    A innovación educativa na Universidade de Santiago de Compostela: mellora da calidade docente (2004-2007) (Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 187-204

  13. Educación literaria e historias literarias

    "A mi dizen quantos amigos ey": homenaxe ao profesor Xosé Luís Couceiro (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico = Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 333-342

  14. Educación para la convivencia pacífica y formación en valores derivados de los derechos humanos como fundamento

    Educacion en valores, educación intercultural y formación para la convivencia pacífica (Netbiblo), pp. 196-225

  15. El reto de la educación intercultural como ejercicio de educación en valores

    Educacion en valores, educación intercultural y formación para la convivencia pacífica (Netbiblo), pp. 32-53

  16. Estructuras de los centros educativos para trabajar la convivencia

    Convivencia e igualdade: dimensións e retos educativos (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico = Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 105-112

  17. Filosofía de la Educación

    Guías docentes de Ciencias da Educación 2006-2007 ([Santiago de Compostela], Universidade de Santiago de Compostela, Facultade de Ciencias da Educación, [2008]), pp. 128-162

  18. Globalización, descentralización y educación para el desarrollo: el refuerzo de la Sociedad Civil como agente moral y del desarrollo cívico como objetivo de formación

    Educación en valores, sociedad civil y desarrollo cívico (Netbiblo), pp. 28-55

  19. Grupo Paseantes: escribir un camino, recorrer un cuaderno

    Mentes sensibles: investigar en educación y museos (Museu Valencià de la Il·lustració i de la Modernitat (MuVIM)), pp. 139-148

  20. Influencia de los distintos escenarios formativos para la adquisición de competencias instrumentales por parte de los titulados universitarios

    Investigación e innovación en el conocimiento educativo actual (Marfil), pp. 449-468