Publicaciones (46) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a Ver datos de investigación referenciados.

en el año 2024 Quitar filtro
filter_list desde 2024 hasta 2024

2024

  1. (Un)willingness to pay to visit a national park from a sustainable entrepreneurial tourism perspective

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 34

  2. A transversal and practical education as a business success factor: literature review of learning process of basic design through ICT tools

    Journal of Management and Business Education, Vol. 7, Núm. 1, pp. 70-89

  3. An approach to firm’s innovation from the explicit and tacit knowledge spiral

    Knowledge Management Research and Practice, Vol. 22, Núm. 4, pp. 340-353

  4. An approach to innovative eSports from a business perspective

    Journal of Innovation and Knowledge, Vol. 9, Núm. 4

  5. Are self-sacrificing employees liked by their supervisor?

    Eurasian Business Review, Vol. 14, Núm. 1, pp. 257-284

  6. Artificial Intelligence and Sustainability

    Contributions to Management Science (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 61-81

  7. As comunidades e mancomunidades de montes veciñais en man común

    Informe da economía social en Galicia 2023 (CECOOP-Centro de Estudos Cooperativos da USC), pp. 151-170

  8. As percepcións dos emprendedores galegos sobre os modelos da economía social

    Informe da economía social en Galicia 2023 (CECOOP-Centro de Estudos Cooperativos da USC), pp. 221-234

  9. As sociedades cooperativas Galegas

    Informe da economía social en Galicia 2023 (CECOOP-Centro de Estudos Cooperativos da USC), pp. 39-56

  10. Authentic and laissez-faire leadership as drivers of employees well-being: the moderating role of resilience and self-efficacy

    Baltic Journal of Management, Vol. 19, Núm. 4, pp. 417-434

  11. Boosting Customers’ Co-Creation in Open-Source Software Environments: The Role of Innovativeness and a Sense of Community

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 19, Núm. 3, pp. 2476-2496

  12. Complicarles la vida: una visión económica y financiera de las redes de tarjetas amarillas y rojas de los equipos de fútbol español

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 53, pp. 530-538

  13. Construyendo un futuro sostenible: la intención emprendedora de las mujeres en la Economía Social

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 111, pp. 69-95

  14. Consumer financial vulnerability: Review, synthesis, and future research agenda

    Journal of Economic Surveys, Vol. 38, Núm. 4, pp. 1045-1084

  15. Cuando la misión pasa a ser propósito: medidas para un emprendimiento sostenible y equitativo

    Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 499, pp. 159-200

  16. Decodificando las preferencias del consumidor en el e-commerce alimentario: análisis de factoresdeterminantes de la compra desde el análisis de textode comentarios de usuarios

    Desde el consumidor hasta la estrategia: marketing y sostenibilidad en la encrucijada del cambio (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 69-81

  17. Does sustainable recruitment enhance motivation? A cross-country analysis on the role of person-organization fit

    Sustainable Development, Vol. 32, Núm. 6, pp. 6983-6998

  18. Drivers of consumer’s willingness to pay for fair trade food products: the role of positive and negative emotions

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 21, Núm. 1, pp. 131-154

  19. EFFECTS OF WORK-TO-FAMILY AND FAMILY-TO-WORK ENRICHMENT ON STAFF ATTITUDES AND BEHAVIORS

    RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 64, Núm. 5

  20. Exploring soccer transfers in Spanish League–The hidden role of strategic differences among teams

    PLoS ONE, Vol. 19, Núm. 4 April