Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade de Vigo (21)

2023

  1. Mergers and acquisitions success: examining customer loyalty

    Marketing Intelligence and Planning, Vol. 41, Núm. 1, pp. 48-61

2022

  1. Which are the predictors of perceived employability? An approach based on three studies

    Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 47, Núm. 6, pp. 878-895

2020

  1. How to promote the employability capital of university students? Developing and validating scales

    Studies in Higher Education, Vol. 45, Núm. 12, pp. 2634-2652

  2. La imagen e identificación de los clientes bancarios tras una fusión o adquisición

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 20, Núm. 1, pp. 89-110

2018

  1. University Social Responsibility for Students’ Employability

    Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations (IGI Global), pp. 77-98

2017

  1. Internal determinants of university student employability. Construction and validation of scales

    PROCEEDINGS OF THE HEAD'17 - 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES

  2. Perceived employability in university students: developing an integrated model

    Career Development International, Vol. 22, Núm. 3, pp. 280-299

2014

  1. Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 9.1

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 155

  2. Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 9.2

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 156

  3. Casos de estudio: caso 3.1: MI CASA RURAL

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 43

  4. Casos de estudio: caso 8.1: MUNDO READER, LA "APPLE" ESPAÑOLA

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 135-136